woensdag 26 november 2008

We werken naarstig

Ondertussen zit Igloo al 2 weken bij ons en elke dag gaat het wat beter.

Vorige week was het even moeilijk voor ons, Igloo maakte ons elke nacht wakker om 3-4u 's morgens, grgrhrgrgbjerj dat was het gevoel van de week daardoor. Die maandag wilde hij ook absoluut niet oefenen. Hij ging gewoon op zijn matje liggen! Ik denk dat hij reuzehonger had, want 's morgens had hij niet willen eten en toen had hij nog niet gegeten.

Woendag gingen we nar het grote park om hem 's los te laten, dolle pret voor hem, leuk voor ons allebei. Het zonnetje scheen en door de bladeren op de grond woelen was wel the max! In de namiddag probeerden we de nieuwe kooi uit voor in de auto. Een grote teleurstelling: 5 cm te groot voor mijn koffer, met zetels plat was het niet stabiel genoeg. Gevolg: de kooi bewoog op een gegeven moment zo erg dat ze omviel en ik me zo verschoot dat ik bijna botste tegen mijn voorligger (niets nieuws onder de zon, hoor ik al sommigen denken....)
Vrijdag nieuwe kooi gekregen: te klein! Hij heeft er twee keer in willen gaan en daarna gedaan, dus... terug gewoon in de koffer, want het net fixeren lukt niet. Nochtans is mijn lieve superauto mijn trouwste en betrouwbaarste gezel!

Zondag gingen we naar de schoonouders, ondertussen had het al zaterdag even gesneeuwd. Ik liet Igloo terug los, MAAR de combinatie met de poezen was niet geslaagd! Dat doen we maar niet meer voorlopig.

De oefensessies verlopen wel heel goed elke keer: wekker, timer, deurbel, telefoon, het lukt allemaal maar enkel met de pieper erbij, dus nog werk aan de winkel.

Donderdag was ik even in de les Dovencultuur om Igloo voor te stellen en het princpe uit te leggen, ze leken wel wat onder de indruk, later op het jaar zal ik nog eens de vorderingen vertellen ;-)

Geen opmerkingen: