dinsdag 3 februari 2009

Work in Progress




Het is al eventjes geleden sinds het laatste filmpje, we werken gestaag voort nochtans ;-)




Tijdns de kerstvakantie was Igloo even terug naar de 'trainster', omdat we naar Parijs gingen en daar mocht Igloo niet overal binnen zoals Disneylands Parijs. Uiteindelijk bleef hij wat langer en toen hij terug was, werd ik ziek. igloo voelde dat wel heel erg aan,w ant hij deed ook niet zo vlot mee.




Op dit moment lukt het schitterend om te wandelen, zitten, liggen. Reageren op de geluidjes... dat is nog niet zo geautomatiseerd. Als we oefenen: alles okee; als het spontaan komt, dan reageert hij nogal wisselvallig, dus nog werk aan de winkel.




Wat minder leuk was..., maar toch wel grappig. Op een ochtend wil ik ontbijten, ik leg mijn potjes joghurt klaar en ga even mijn koffie halen, ik kom terug en Igloo had uit beide potje een lik genomen...




Een paar weken geleden was ik op week-end aan zee met onze GON-leerlingen, de kids hadden echt wel veel discipline en waren keitof met Igloo, ze verdienden terecht een pluimpje!








Geen opmerkingen: